23 Temmuz 2013 Salı

Bir çocuk kitapçısı hatırası


Bu sene ki Amerika gezimde benim çok sevdiğim birkaç kitapçının kapandığını gördüğümde çok üzülmüştüm. Bazen canım sıkkınken ya da acaba ne yapsam diye düşünürken kendimi o kitapçılarda bulurdum. İçeri girdiğinizde burnunuza gelen kahve kokusumu desem orayı cazip yapan yoksa istediğin dergiyi ya da kitabı alıp okuyup tekrar yerine koyabilme lüksü mü bilemiyorum. Ama oraları çok özlüyorum. Buraya geldiğimden beri sık sık sorarlar özlüyor musun Amerika’yı diye. Evet özellikle kitapçılarını çok özlüyorum.

İstanbul da çok az çocuk kitapçısı olduğunu biliyoruz.  Burası Maryland'de bir kitapçı. Kitapçının çocuklara özel mekanı resimlerde. 2 katlı ve oldukça büyük bir mekanın 2. katının yarısı çocuklara ayrılmış. Eğlenceli mekanlar oluşturabilmek aslında zannedildiği kadar kolay değil. Ben bu kitapçıdan  kızımı çıkaramadım mesela. Benim de pek çıkasım gelmedi :) işin doğrusu... 

Böyle yerlerde saatler değil, günler geçirilebilir bence.


Herkese ilham olması dileklerimle...

Psikolog Beyza YAŞAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder