25 Şubat 2013 Pazartesi

geri sayım başladı!..

Uzun zamandır planladığımız ve tam gerçekleştirecekken dünyaya gelmek isteyen bir kızım olduğunu öğrendiğim için ertelemek zorunda kaldığımız hayalimizi artık hayata geçiriyoruz.Heyecanlıyız. Yapmayı planladığımız şeyleri anlatmak bile bizi çok mutlu ediyor.

her seferinde "nerede olsun? ne zaman açılsın? kendimiz mi kursak, bi yeri devir mi alsak?" diye başladığımız bütün konuşmalar bir sonuca bağlanamadan kendimizi duvarların rengi, içine yapacaklarımız, güneş ışığı, çiçekler, sera, tavuklar falan derken buluyoruz :)) 

biz bunları düşünürken bir tanıdığımızın anaokulunu devretmek istediğini öğrendik ve bir görüşelim dedik, gittik görüştük. ayy çok heyecanlıydık yine, şurasına şu burasına bu derken anlaşamadık :D sonra bir ilan gördük, aradık, randevulaştık. ben dedim ki ablama "siz gidin bakın. ben taaa oralardan (çengelköy) zor gelirim. nasılsa almicaz, bi genel kültür olsun." yok geldi gelmeydi derken beraber bakmak için ayarladık her şeyi. kızları anneme bıraktık.yağmurlu bir günde gezdik burayı ve beğendik. çıktığımızda ikimiz de yeniden heyecanlanmış şurasını şöyle burasını böyle yapalım diyorduk.

şartlarımızı ayarladık. görüşmelerimizi tamamladık ve 1 marttan itibaren hayallerimizi gerçekleştirmek için adım adım ilerlemeye başlıyoruz.şimdi resmi işler aşamasındayız. doğalgazmış elektrikmiş onlarla uğraşıyoruz. mart bir gelsin ilk iş var olan düzenin fotoğraflarını paylaşacağız. neden mi? tabii ki öncesiyle sonrasını net görebilelim diye :)) 

biri iki aylık biri iki buçuk yaşında iki bücür sayesinde girdiğimiz bu işle mutluluğumuzun artmasını ve bu mutluluğun bir çok aileye de yayılmasını çok içten istiyorum. takipte kalın!.. ;)

sevgiyle
büşra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder